jag kan ha förlorat allt.

Hoj!
vaknade ganska sent i morse, Elric hade redan vaknat sen länge och satt nere och spelade spel för sig själv. jag tog en skinkmacka, la mig på soffan och slocknade igen. nu är jag så där trött som man blir när man har sovit för länge, så jag tror inte att jag kommer kunna somna även fast jag är skit trött.  Jag kom i alla fall nyss hem från en eftermiddag/kväll med sssandri, vi har sett på Kenny Begins och käka pirra och festat (Y) nu är lovet snart över också, jag som tänkte att jag skulle göra så sjukt mycket. men det har inte hänt ett jävla skit i mina skolböcker... aja jag får väl börja nu helt enkelt. hej matte, miljö och allt vad det heter :s
hööörsheeeej! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0