give me fire

Gårdagen bestog av Borlänge och Sportbaren. Synd bara att inte ManU fick in ett mål, men i returmötet på hemmaplan då vinner dom!! Det kanske är dags att lära sig lite portugisiska också (Y)  Men nu vill jag i alla fall i säng, det blev inte mycke sömn i natt. Men i dag har jag i alla fall kekat på Kingen igen, börjar bli en ful ovana. Men det var mycket mycket trevligt, men kan det bli mycke annat i sällskap med Akka, Pungen och Ida :)
jag och Linni gick till Jenny en sväng efter maten, så jag kom precis hem därifrån.
Men nu måste jag verkligen lägga mig, blir upp i lagom tid i morron också. Ska möta upp Sandri för att sedan hjälpa henne med matten. vi höres!
Godnatter! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0