I got you babe

ganska något mycke skönt att vara ledig idag må jag säga.
igår var jag ju som sagt på kalas hos mormor&morfar, och får jag bara säga att jag har dom sötaste små kusinerna någonsin. Herregud va jag älskar dom små liven det är helt sjukt! Vi fikade osv, så fick jag min nya tröja nerdregglad flera gånger om av Darius som råkade älska mina dumleklubbor. Plus att det senare fastnade masssssa katthår i när jag satt i fotöljen och myste med musse till 'mia och klara. For hem när klockan var lite över 9, då blev det myselipys med ssssandra&jennpow :) 'Olivia Twist & 'Troja bjöds det på. Jenny drog hem vid 1 men jag och sandra glodde på tvrutan tills klockan var närmare sex. Sov väl sisådär halvbra i en alldeles förliten soffa i ett svinkallt rum. Men jag får väl skylla mig själv, jag kunde ju lagt mig i min säng menmen..  Den lediga dagen har iallafall bestått av chips, godis och cola som frulle, massa tvtittande med bästa sandra , en kort promenad och biologiplugg..
Nu ska jag ta och läsa klart dom 40sidorna till provet i morron, men det tvekar jag starkt på att jag kommer göra. jag kommer säkerligen sluta i soffan med en skål kalaspuffar och en bra film.. som alltid!
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0