we are underground

idag har jag kommit över min rädsla för min gamla hästkrake, idag så sprang den faktiskt inte hejvilt ut i skogen (Y) men rida är fan inte min grej alltså, jag sitter ju bara och guppar.. men Stefan verkade ha stenkoll på de där. Hur söt får man vara egentligen, pratade hur lugnt som helst med hästen "idag är det jag som ska styra dig ". Bästa Stefan!
Sen på eftermiddagen så åkte jag och mor min och hälsade på mina kusiner och min sjukamoster. Mormor va där också, jag lyckades faktiskt lära henne att skriva sms.
Men nu är jag så trött så jag håller på att dö, klockan ringer tidigt i morron också för då bär det av till borlänge med jenny. Sen på kvällen blir det fotboll, ManU-Inter! vilken höjdar match!!
Vi synes, nattinatti! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0