allt du har väntat på krymper på nära håll

då var det måndag igen.
Trött som vanligt, men började dagen med att slå på Playa Del Sol som jag somnade till i natt. Det måste ju vara bland det bästa serierna som någonsin gjorts. Grrr på Richard Ulfsäter :*  Tog en dusch osv, sen blev det stan en snabbis. Köpte några presenter till min lillkusse som fyller 10 år idag :) Det blev så klart kalas för henne, men jag kunde inte stanna så länge för jag skulle på bio med sssssssanda (Y) vi hade i alla fall tur med vädret igen, den första var mycket bättre men den har vart helt okej den med. Efter bion drog vi hem till mig, sandra åt sin gamla pizza som hade vart på mitt rum i 24 timmar, haha hon är sjuk! :D
nejnu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nån ny hajfilm.
och i morron blir det sagan om ringen maraton med sandra, jääää!:D
pusssnattinatiii! :*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0