are we human?

en hel dag med Sandra och Jenny var inte helt fel,  vi käkade pirra och kollade på massa filmer. Playa Del Sol var lätt min favorit, har 4 avsnitt till att kolla på när jag lägger mig (Y). Men vi kollade dock på en skit äcklig film, trollsommar. Fy fan va jag hatar troll :s sen skulle sandra hem till sitt kära bengtsbo så jag och jenny bestämmde oss för att haka på, mycket trevlig hade vi. <3 men klockan drog iväg och helt plötsligt hade klockan blivit natt och ingen kunde hämta oss. Så jag och jenny fick en kall-mycket stjärnklar-promenad hem.                                                        
imorron blir det kalas för Natasha och bio med ssssandra. Topppen!!
men nu ska jag lägga mig under mitt varma täcke och glo lite tv.
godnatt! :*  
                                     
                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0