dom kommer kliva på mig igen

det bidde inge sagon om ringen maraton idag :/  allt blev så sent så vi skulle inte hinna kolla på alla idag. Så familjen gick upp till Emma och Darius och fikade osv :)  alltid lika trevlig! Darre blir bara större och större, det är helt sjuk och om ca 2 veckor blir han storebror :) Det ska bli så grymt roligt :D sen har jag bara varit hemma hela dagen, kollat på massa bra filmer och latat mig. Och i morron åker syrran tillbaka till Öret det kommer kännas så jäkla tomt utan henne nu när hon har varit hemma så länge, men jag och mamma åker snart dit då blir det Håkan Hellström för hela slanten :*
men nu ska jag lägga över en massa filmer på carros externa så det kommer bli en lång natt..
men vi höres!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0