drömmen är död men vi lever än

jag kom precis hem från en myskväll i Bengtsbo, med mina tjejer Sandra Jenny och Linnéa. Vi kollade på 21 och sjöng massa sing star :) Jag hade hur trevligt som helst trots att jag var en aning övertrött.. Tidigare idag sa jag adjö till mina favorit värmlänningar som skulle dra sig hemmåt idag tyvärr :/ sa även hejdå till Hadji som skulle åka till Syrien och överaska sin mamma, så jag och mamma var kvar med Emma och Darius ett tag när han hade åkt till Arlanda. Innan dess var jag på stan med mamma och köpte högtalare till min tv och nå grejs till sängen.
Nu ska jag försöka koppla in högtalarna, fast jag inte är teknisk för 5öre. men vi får se hur det går. Sen blir det att rå glo OTH, jääÄÄ!
pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0