du är himlen för mig varje dag.

ligger i soffan och kollar på Idrottsgalan, fy satan vad man har skrattat. Rober&Björn haha vilket team! men vet inte om jag kan kolla klart på de, prison break börjar ju om 15minuter. men mor min spelar ju inte galan så får väl kolla klart i morron. Men då måste jag även plugga matte och läsa ut en bok och skriva analys om den, gud va jag älskar skolan!
Hade bara 3 lektioner + ival, och på dom lektionerna gjorde man inte så mycket. På biologin gör vi exakt samma sak som vi redan har gjort på miljökunskapen så det käns ganska onödigt. Men världens bästa Robin kom till ivalet och var med på den lektionen :) alltid lika kul att träffa honom!! <3
hem och åt mat sen slocknade jag i soffan, som vanligt..

nu är det bara 8 dagar kvar!! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

björn & robert <3

2009-01-19 @ 22:31:14
URL: http://ssandrasall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0