friday i'm in love.

försovde mig en anning i morse, vaknade lite över åtta. Tog en snabb dusch och gick i väg till skolan i 16 minus grader!! jag slog på ipoden och den fösta låten som spelades var 'here comes the sun med beatles, lite man önskade att det var sommar och 25grader varmt istället. Men skolan gick ganska snabbt i alla fall :) När vi hade slutat gick jag och sandra ner på stan och inhandlade allt gott vi kunde hitta sen hem till mig och gjorde i ordning tacos och kollade på 'Sagan om de två tornen (Y) Vid 9 fick sandra ett sms om hon kunde vara barnvakt i kväll, så vi for vidare till hennes syster. Där spelade vi kort och kollade på halva 'Sagan om konungensåterkommst. Vid blev det taxii hem!
En superduper trevlig kväll med en trött&glad ssssandra!<3

Imorrgon blir det skräckisnatt med Elinda&Jenny, det ser jag fram emot!
Hörshej!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0