I belive you took the best of me

helg helg äntligen helg!
dagen har varit både skrattretande och skrämmande. Men nu är dagen snart över och det är väldigt skönt! Direkt när jag kom hem så somnade jag i sängen och vaknade lagomt till let's dance. Jag tror att jag håller på att bli sjuk också, har svin ont i nacken och i bihålorna :/ kul att bli sjuk när helgen börjar (Y) Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Wall-E och hoppas att jag mår lite bättre i morgon. Då ska jag julia jenny och elinda åka upp till Ulrika och gratta henne på sin 18års dag!:DD jag vill också bli de, men nejdå jag måste väntar 7 månader. Tack för den mor&far!
nej nu orkar jag inte sitta vid datan mera, vi synes.

   dags för sommar nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0