If I dont live today, Then I might be here tomorrow

nu sitter jag vid datan med en glas kall oboy och väntar på att klockan ska bli 21:00, då världens bästa program börjar igen... Criminal Minds, lite lycklig man blir! :D  men efter det är de nog dags att sova, är så jäkla trött. kunde inte dirre sova i natt. jag va inte ett dugg trött så jag somnade som vanlig vid 4 och klockan ringde halv 7 (Y) men jag klarade i alla fall av skolan, inte för att det var den jobbigaste dagen men ändå :) Så när jag kom hem hade mammsen gjort min favorit mat, gammelmormors fiskgryta. så satan va glad jag blev :D sen gick jag upp på rummet och städade upp, jag dammsög till och med :)))
nu ska jag bädda rent i sängen, hoppas jag hinner på 10 minuter.
pusspuss :*
 Matthew Gray Gubler , jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0