kärlekens tunga.

nu har syrran lämnat staden och huset, det känns redan tomt! :/  jag blev ensam hemma idag eftersom alla åkte till öret och jag fick inte plats för carro skulle ha med sig ett kylskåp, så jag gick på stan och kollade på sagan om ringen med Sandra :)  jag fixade mat till oss, min specialitet makaroner och köttbullar (Y) Sen blev det grammis tittande, men fy fan vilken jävla cp jury :s dom röstade på helt fel människor, håkan fick fan nästa alla folkets röster men inte fan räckte det inte.. fy fan säger jag! Men ett pris fick han i alla fall, men han borde ha fått alla! Håkan Hellström <3
I morron är det skola också, jag har vänt helt på dygnet helt och hållet så det kommer vara väldigt svårt att sova nu, men ännu svårare att gå upp när klockan ringer i morgon bitti. Menmen, det är ju bara två dagar sen är det helg igen :)


nu ska jag lägga mig och kolla på lite tv innan det är dags att sova.
pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0