min kropp är bara ett skal utan mening

tiisdag'
hade sov morgon till 9:40, ganska skönt faktiskt fast inte lika skönt att börja dagen med Kgohde.. Men jag fick i alla fall träffa anna efter flera veckor, snacka om neeeeeger! :o  <3
haha, men jag förstår inte hur patetisk man kan vara, jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Rusa in på vår lektion och skrika som en galning, säter nästa? ja skulle tro det! :s
jajjemen, men sen efter skolan så följde jag med Ulli till det nya tatuering stället. Snacka om att det var en snygg kille som jobbade där!!! Där ska jag absolut fixa min tatuering (Y) Gick hem och käkade, kollade på det nya avsnittet av oth sen blev det en springtur med jennnpoow. Nu har jag städat bort julen i mitt rum också, det känns faktiskt ganska skönt :)
nu ska jag gå ner och göra en kopp varm oboy' och ost macka, lägga mig i soffan och slå på en bra film.
pusspuss:*

jag räknar ner, snart är du här! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0