sitt inte där med drömmar om en bättre dag.

skolaskolaskola.
nu känns det att allvaret är igång igen.
 Men sån tur är så är det är bara 1,5 år kvar till studenten..
Dagen började med att jag försov mig, eller jag hann inte ens somna. Jag låg i sängen och kollade på OC till fyra, efter det var jag helt klar vaken vaken och hade inte en chans att sova. Jag slocknade runt sex och gick upp kvart över 7.  Tog en snabb dusch och drog iväg till skolan. där väntade en dag med fysik, naturkunskap, engelska och Ival. Efter skolan åkte jag och mamma upp till mormor, där bjöds det på mumsig mat som vanligt! :) Hem och kolla på de nya avsnitten av oth, bästa någonsin!
och i morron får jag träffa världens bästa anna igen! :D
men som sagt det blev inte mycket sömn i natt så det kanske är dags för sängen snart.
sov gott :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0