sunday bloody sunday.

helgen har varit super!!
igår va jag, mamma, mormor och Hasse upp och kollade på min mosters nya lägenhet, så grymt läcker!! Vi va där tills vi blev så hungriga att mormor bjöd oss alla på mat :) 10 pizzor (Y) Sen blev det fika här osv, men jag drog vidare till coop där jag skulle träffa mina tjejor. Vi handlade allt som behövdes till en riktig myskväll och hyrde världens läskigaste film. The Shining, men den va inte så läskig.. När den väl var slut slog vi på fröken sverige och bolt. Sen var det dags för dom att gå, men Elinda skulle sova här så jag blev inte ensam :) Vi kollade lite på Playa del sol, sen somnade vi.
Klockan ringde klockan 9 precis som jenny hade ställt den på, hon var orolig att vi skulle missa Adams slalom tävling. Men nejdå, vi skyndade på och var där i tid. Men det var så jäkla kallt när man stog där och kollade så herre gud. Men en lång promenad fick man i alla fall :) Sen blev det jysk och coop men mamma, hämtade bästa håkan biljetterna, nu är det bara att invänta 27februari! (Y)

nu sitter jag här inte gör nånting, känner att mina ögon har svårt att hålla sig öppna.
så det kanske är bäst att jag hittat på nått innan jag somnar..
hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0