utan personlig insats.

sssandra åkte precis hem så nu sitter jag helt ensam på mitt rum och har lite roliga konversationer på msn.
ska väl snart städa upp lite efter mitt och sandras egengjorda -"vem där". Vi spelade först det vanliga, men sandra förlorade ganska så stort så hon ville göra ett eget. Ett "vem där" när människorna är våra allra bästa vänner och gamla flörtar. Men otroligt nog så vann jag igen! :) 
tidigare på dagen var jag i sala med mamma syrran och mormor. Först bjöd mormor oss på mat, sen gick vi in i gallerian och shoppade lite. och på något lustigt sätt så råkade mormor spärra sitt bankomat kort på kappahl. haha hon är ju som hon är , men nog fan älskar jag henne ändå!
nejnu ska jag nog ta och lägga mig, det bidde inte så mycke sömn i natt.
pussigull! :*

              
                                                                ssssandra <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

gullet <3

2009-01-05 @ 03:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0