vad vore jag utan dina andetag?

löördag..
blev inte mycket sova i natt, hostade igenom den. men jag vaknade vid halv 11 och var alldeles varm, så jag gick ner till syrrans svala rum nere i källaren och slog på en film. Pappas kompis kom och fixade med min data också, tack så mycket :)  nu funkar allt primaballerina! (Y) Vid fem drog jag jenny adam julia och elinda till Ulrika som planerat, där bjöds det på mumsig tårta och gth. På kvällen blev det film hos jennny, vi kollade på besökarna! haha, ah den va väl inte direkt så bra eller särskilt skrämmande men några skrik blev det i alla fall :p  sen kollade vi lite på lösvikt innan det var dags att dra sig hemåt. 
Livet leker för tillfället! :)
pusshej! :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0