ack, Värmeland du sköna.

Tjaaa!
Nu är jag hemma igen, vi åkte hem några dagar tidigare än tänkt för Oscar skulle på nån fest. Men vi fick i alla fall några trevliga dagar i bästa Sunne. På måndagen när vi kom så åkte vi till södraviken och gjorde kolbullar som varje år, alltid lika gott! Fick träffa min älskade Torsten också, min blivande make. Vi hade inte sån tur med vädret men nån dag var det sol i alla fall, så då var vi och badade vid Kolsnäs, va på Rottneros, spelade tennis osv :) När det regnade var vi i Karlstad och spenderade våra pengar. Men vi hann även spela en hel del sällskapsspel och bara umgås med den bästa släkten som finns!! 

nu ska jag kila, slänger nog upp några bilder ikväll.
höörsheej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0