ge mig nått som tar mig någonstans.

kom precis hem från hedemora, åkte till donken med syrran efter att hon slutat jobba. Så nu mår jag faktiskt lite illa, men jag får skylla mig själv.. Idag på jobbet stammade jag träd, så nu gör min högerarm ganska väldigt ont. Fick också veta att vi bara ska jobba 2veckor, det blir mycket mindre pengar men då slipper jag i alla fall åka tåg själv till värmland (Y) Åker dit på måndag, jag längtar som en took!! Men jag längtar också till onsdag då det blir Harry Potter med min päronpung sen till festen i helgen! :D  men nu ska jag lägga mig i sängen och slå på en film så jag kan somna nångång!
höörsheej :*


det är vi som håller ställningarna på församlingsgården (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0