I try not to think about the pain I feel inside.

du har funnits i hela mitt liv, du va bara några månader äldre än mig.
och nu är du bara borta, jag kan inte förstå det!  det kommer kännas så tomt och konstigt när vi är hos mormor&hasse och du inte finns där. Ingen katt som kommer upp i soffan och gosar. man kommer aldirg höra darius härma dina kattljud, man kommer aldrig ge dig mat, aldrig borsta dig, men du ska veta att du alltid, alltid kommer finnas i mitt hjärta!!
du är katten i mitt liv, Sov gott världens bästa Musse <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Haha nu ska du inte va sån ;D jaså det gjorde jag? :D hihi <3



Vila i frid musse <3

2009-07-08 @ 22:00:50
URL: http://nataya.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nej fors orkar man ju inte! :P

2009-07-08 @ 23:31:47
Postat av: Susanne

sv: haha tack babe. jaja jag kanske kommer nån dag tidigare;) haha. <3

2009-07-09 @ 19:56:52
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0