jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Goddagens!
Sitter vid datan och lyssnar på 'parken, skapligt väldigt bra tycker jag.
Ska snart äta fiskbullar och sen dra vidare till jenny, och vi ska tydligen spela in en film? Det är säkert linnéas påhitt :) tidigare idag va jag på stan och fixade ett nytt armband till min klocka, så nu kan jag använda den igen! :D  tog en sväng till mormor också och träffade små kusinerna som dock inte är så små längre, Leila är ett halv år idag. Tiden går så sjukt fort.. Nu låter jag som en tant. Men det börjar jag bli också tror jag, jag blir ju trotts allt 18 om drygt tre veckor :o heeeelt gaaalet! nej nu ska jag gå och njuta av min ungdom.
höörsheej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0