men bara om min älskade väntar.

regn regn regn... när kommer solen fram egentligen?
kom precis in från regnrusket, har vart hos julia och kollat på film med henne och linnéa. Det blev en hel del filmer och massa kass musik på vh1, men linnéa kunde dock alla låtar och gjorde sina "vackra" dansrörelser till (Y) men det var mycket treevligt!!
Gårdagen var toppen! fick jobba inne halva dagen, sen bjöds det på smörgåstårta. Vid sju tiden blev det pizza med Ida och Josefin, vilket senare ledde till film hos mig. Robin kom förbi en sväng sen drog han och jag ner på stan och träffade lite skönt folk :) men nu ska jag nog dra mig till sängen, ska försöka gå upp ganska tidigt imorron så jag vänder tillbaka dygnet.  hööörsheeej :*

  
lite smått söta sådär<3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Yes jag kommer och hämtar upp dig på en gång då ;) haha <3

2009-07-12 @ 19:38:42
URL: http://f
Postat av: Natalie

Sv: Yes jag kommer och hämtar upp dig på en gång då ;) haha <3

2009-07-12 @ 19:39:01
URL: http://nataya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0