I was dancing the whole way home.

Åh va jag hatar myggor, varför finns dom små surrande helvetes djuren?! 
Kom nyss hem från en trevlig kväll hemma hos Sandras syster, vi kollade först på 'allsången och fy satan va timo va snygg idag, heeelt galen blev man ju när man kollade på honom! Kunde inte slita blicken från honom. Grr!! Jenny och jag tog en kort liten promenix med Mollsan efter det slog vi på en film, 'Baksmällan. Vilken toppen film!! Sen ville alla ha luft så vi gick till Karlberg, Robin och jag satt och gungade gungbräda i evigheter. Så hoppas på förbättrade benmuskler tills i morgon. (Y) Blev även lite fotboll på gågatan, och då när vi spelade så kom det en jätte läskig bil som kom och körde rakt emot oss.. Så var det två gamlinar som satt där i , det va faktiskt lite kul. Men sen skulle Akka hem och steka kycklingfilé så då skjutsade jag hem henne på min kära cykel. Men nu ska jag ner och göra en macka&kallobóy sen blir det troligen en film i min ensamhet.
Höörsheej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0