you were never aware of what was around you.

ligger och kollar på Michael Jackson's minnesstund, satan va fina tal alla håller man gråter ju floder. Så tragiskt alltihopa. uschdå!

andra jobbdagen är i alla fall avklarad, fick jobba ute i spöregn nästan hela dagen. men idag var det faktiskt riktigt kul, men frisk blir jag inte än på ett tag. men jag har inte gjort så mycket annat, man blir så sjukt trött efter jobbet. jag somnade på soffan på dirren när jag kom hem, sen har jag bara legat och kollar på tv. nu ska jag kolla klart på minnesstunden sen blir det en varmdusch. efter det måste det nog bli sängen eftersom att klockan ringer 6.00 (Y)
höörsheej! :*

  Dr Spraut
på p&l!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0