you'll come back to me for a little love that's true.

jag har varit riktigt usel på att uppdatera, men jag har varit så upptagen hela veckan. va på harry potter i onsdags med linnéa, den va helt okej men nu längtar jag som en took till nästa film! I torsdags var jag, mamma, mina mostrar och kusiner ute och cyklade runt typ hela komunen, vilket slutade hos mormor med fika osv. Sen var det dags för fredag igen, vilket betydde sista dagen på jobbet! wihoo!! Senare var det dags för fest, som var helt okej enligt mig. men kunde ha tagit det lite lugnt med alkholen, för det fick jag verkligen lida av på lördag morron.. Men det blir lite fiske i jennys suga med trevligt folk :) idag har jag bara sovit och varit på kalas och blivit nerspydd igen! det känns som om det är det enda jag skriver i min blogg, att jag blitt nerspydd av min älskade lilla Lelia. Menmen, tur att det finns tvättmaskiner och en snäll mamma :*  men nu ska jag packa lite mer tror jag, vi åker ju till värmland i morron och stannar ungefär en vecka(Y) ha det så bra här hemma.
höörsheej :*


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Darius och Leila är verkligen sötast! <3 och du då gumman du är bäst du med <3 puss på dig!

2009-07-20 @ 07:54:03
URL: http://nataya.blogg.se/
Postat av: Monika

hej snygging, rösta gärna på mig som veckans blogg här:

http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/july/finalisterna.html :) Får jag en röst av dig får du en läkning av mig :)

2009-07-24 @ 12:47:29
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0