I just wanna sleep tonight again in your arms.

Sista lektionen med Ulf idag, sötaste lilla gubben som mist sitt hår för glorian staver.
när man är ung får man välja mellan hårceller och hjärnceller, ulf valde hjärnceller. vad valde jag? Gick ner och kollade på balen vid fem tiden, saaatan va fina alla va! Lite jag längtar till nästa år då! det är ju mina super vänner som ska fixa balen då, så den kommer bli suuuper!! (Y) Efter balen blev det glass på åkes med min efterlängtade frida, promenad och DH hos josse :) kom nyss hem så nu ska jag mata mina firrar, borsta gaddarna och slå på en film.
Har ju sovmorron till ett i morron, skapligt jag vet! sen blir det lekar med bästa NV07! <3
hööörsheej!

SANDRA & JULIA KLARADE PROVET, DOM ÄR BÄST!!!

Kommentarer
Postat av: jasmine

ja gud, alla var ju hur fina som helst! vilka klänningar :)

2009-06-10 @ 11:44:09
URL: http://jasmineborger.blogg.se/
Postat av: matilda

eller hur! :) lite man längtar till sin egen bal nu :)

2009-06-10 @ 19:51:58
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0