I said I’d die for you.

helgalen dag från morgon till slut!
dagens engelska var verkligen helt galen, det började med att vi skulle redovisa om våra engelsk talande städer. Det slutade med att dom flesta ( ink Lena ) stog på sina bänkar och dansade och sjöng som galningar till Elvis. Jag skulle vilja säga att det var den perfekta avslutningen på engelskaB. Sen blev det fika på ivalet (Y)
Hem och hjälpte mina "smått" galna vänner JuliaG och Sandra plugga matte. vilket det inte blev så mycket av efter som dom hade roligare saker för sig, i alla fall julia. Men skratt får man i alla fall tillräcklig av när man är med dom! Dom förgyller verkligen mina dagar! :*  bara tisdag och onsdag kvar i skolan nu :) sen blir det bara fågelskådning och fika hos Olle :) vi gillar't!!

om 7dagar lever jag och linnéa farligt, riktigt farligt!!
puss på dagen,och på er! :*


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0