It's all done in the mean street.

Bästa helgen på länge, och trerätters middan nyss gjorde inte dirre saken sämre!
I fredags hade jag bara en lektion, den började halv 3 så jag fick mig en rejäl sovmorron. Efter det blev det solning och pirra med världens bästa ssssandri. Drog vidare till hemköp köpte proviant till våran myskväll. Stack hem till henne i Bengtsbo och kollade på ' i taket lysser stjärnorna och ' vi hade i alla fall tur med vädret igen. Amanda&Frida kom och gjorde oss sällskap, sen bestämde vi oss att åka till Donken.. vilket blev början på äventyret! Race med söta killar och skratt beskriver kvällen oerhört bra! På lördagen drog jag med släkten till Kupolen och inhandlade lite små saker, sen blev det fotboll,tre i rad, kass musik, öl, cola, chips och mycket mycket mer med Sandra, Frida, Amanda, Annika, Malin och några till! (Y)   pusssss på det!

livin' on the edge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0