reconsider me baby, c´mon.


trevlig midsommar! :)
dagen började ganska segt, men sen drog vi ner till holmen med alla mormor, kusiner och div andra. Dansade till och med runt stången i år, nog för att Darrebarre dansade sin egen dans mitt emellan ringarna. Men "twista" kanse inte hör hemma runt stången? men nog var det gulligt allt :* hem och kekade med massa folk sen blev det fika hos mormor , och jag lyckades bli nerspydd av min lilla Leila. Så fick göra en liten spontan tvättning i köket. Sen skjutsade syrran ut mig till fors, men där va vi inte länge så vi drog hem till Linnéa i stan i stället :) spelade kubb och gh (Y) kom nyss hem därifrån så nu ska jag lägga mig så man orkar med morgondagen också :)
godnatt, höörshej! :*


Kommentarer
Postat av: jasmine

haha va sööt! :)

jaha va kul! :D ja nej jag har faktiskt ingen aning :S vet inte ens hur vi kommer ut dit haha :P men det visar sig väl :)!

2009-06-20 @ 11:09:02
URL: http://jasmineborger.blogg.se/
Postat av: Kissy

Sv: Hihi vi får se vilken det blir :D

2009-06-20 @ 13:48:27
URL: http://kissy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0