hål i skorna och jag går i ösregn.

regnregnregnregn, jag gillar'T det lukar så gott.
nu har jag tråkit, mor&far är hos morfar och cark ska snart ut.. jag kommer sitta och mögla ensam på mitt rum en fredagkväll. men lite kul har jag haft idag i alla fall, kekade lunch med en stor del av släkten sen gick jag och Emma till dagis och hämtade Darrebarre, sen tillbaka till skolan.  Hade två engelska nationella idag också, bajsbajsbajs gick det på det.  och om en vecka har jag nationella i matte också, jipppiii! men sen är det karnelval, skolavslutning och midsommar!:D fast man får inte glömma P&L, som virre köpt biljett till nu, skapligt kul!!! 
om precis 3 månader åker jag och Jenny till arlanda! :D
2veckor på Rhodos, jag tackar!!!



hööörsheej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0