lend a hand in return for grace.

som jag ska tidigare var fre-lör lätt bland dom roligaste dagarna i mitt liv. Jag och Isafisa sov hos JullanG som var ensam hemma i sitt gaalet snygga hus, det bjöds på 3 rätters middag som va helt fantastisk!! Vi förfyttade oss till soffan där det blev idol och massa gott, efter det bestämde vi oss för att basta vilket senare ledde till ett snabb dopp i poolen som svinkall!! Men är man WAC så är man, höhö. Vi la oss i Jullans säng och kollade på björnbröder, sen blev vi helt utslagna så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.

Vi gick upp och kekade frulle, gjorde oss i ordning och la oss i sängen för att kolla på Taken innan det va dags att åka till bussstationen. 1,40 timmes bussresa till borlänge var inte dirre kul, de va en unge som skrek verkligen heeela tiden.. men sen var det i alla fall dags för Lazerdome, fan va kul det va helt sjukt:D de ska vi lätt göra om väldigt snart! När vi var klara med spelet upptäckte vi att det typ spöregnade ute och de va bajslångt till kupolen när vi planerade lunch/middag. Så vi liftade med världens gulligaste tjej, 7 pers i en pyttebil. Såna människor gör en verkligen glad :) I kupolen kekade vi i alla fall, blev även lite shopping. Sen var det dags att åka tåg hem till Avesta. Orkar inte skriva upp alla citat och roliga komentarer, men ni kan ju bara tänka er hur det va när man umgicks med Julia&Linnéa...
oj va mycke jag skrev, nu kommer det i alla fall lite bilder!


finns massa fler bilder, men orkar inte lägga upp dom för nu ska jag kolla på film.
tack för 2 toppen dagar , pusss på mina galna brudar!
höörsheej :*


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: men åh tack snälla du!



Ja, det är ju lite tråkigt..nu ösregnar det :O Idag har jag slappat! Dudå? kram =).

2009-10-03 @ 23:50:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Susanne

sv: tack du min brutta.

Ja det måste vi? vafan

du har aldrig tid. <3

2009-10-04 @ 11:10:16
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Jadu säg det, får försöka söka nytt jobb ;p

Haha inte? ;) vart ville du åka då? :D

2009-10-04 @ 16:44:09
URL: http://nataya.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Jag söker jobb, eller ah .. försöker i alla fall :) Hihi jahaa, ja cypern är säkert jätte fint! :D



Jag vet inte vad jag önskar mig :O har inte sagt nåt, tror jag ;p

2009-10-04 @ 17:18:23
URL: http://nataya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0