någon som hellre vill förlåta än fördöma oss.

ligger i sängen och kollar på 'how I met your mother' , kom hem från annika för en liten stund sedan. Det känns som om att den här dagen har varit trippppelt så långt som alla andra dagar jag varit med om, för jag har hunnit med så mycket. Vaknade upp bredvid Elindis, vi klädde på oss och kilade ner på stan och åt mat med Therese Emma och Jenny, efter det så spelade vi en serie bowling.. jag förlorade. Jag åkte hem och satte in alla bilder jag hade beställt hem i ett album, sen vidare till annika.


Gårdagen var också bajsrolig, chillade först med Elinda och Putte så pysslade vi fram på småtimmarna. Så hade vi hyrt en skräckfilm som vi slog på vid 2tiden, fyfan vilken film.. det var väldigt lätt att sova efter att ha sett den. Tur att jag hade Elinda och Harald :).  Nu ska jag dricka cola och äta pringles (Y)

höörsheej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0