They say we're young and we don't know.

nu har en hel dag gått förbi igen, och jag kan väl inte direkt påstå att jag gjort nått vättigt? Jag har ätit lite choklad, som jag egentligen inte tycker om. Så har jag gjort den mest perfekta familjen på Sims, önskar på riktigt att jag levde där. Alla tjejer i min sims värld heter Matilda så är dom tillsammans med alla snyggingar som finns i den riktiga världen. När jag skulle förklara det för mamma tyckte hon att jag va konstig.. 
höörsheej :*

Göteborg 2010. Världens bästa Annika Jönsson <3

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vill också följa med på roadtrip nästa sommar! Jag saknar dig med matilda <3

2010-09-03 @ 11:38:53
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0