Vill inte ha ett honky tonk liv förevigt.

Ibland skäms jag så oerhört mycket över att vara svensk, jag förstår verkligen inte vad folk tänker med.. men nog om det.
Jag varit så där dålig igen, men jag jar verkligen haft fullt upp. Borlänge och Västerås, fotboll, middag hos mormor, allsång, valvaka och massa mera.
Idag har jag verkligen chillat, men i morgon börjar allvaret för jag och Sandra har köpt 6månaders kort på ett gym! Haha jag undrar hur det ska gå? Kvällen har iallafall bestått av massa mys med Sandra och Isabelle, I LIKE IT! Nu ska jag invänta Cold Case :)
höörsheej :*

Kommentarer
Postat av: syster.

duktigt :D liiite for sent bara. vi skulle fan ha borjat redan i somras...:P hehehehe

2010-09-24 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0