Tulltjänstemannen såg på mig och jag såg på han.

kommer hem från jobbet slår sig ner i soffan och tar en gubblur till tonerna av the one and only, Håkan Hellström. Det går liksom inte att få nog. Ska snart gå ner och baka lite med mammi eftersom vi får massa främande till helgen, göööör mysigt tycker jag! Måste bara säga att påskgodis är överskattat, så jävla äckligt. Maten också. Men tack vare mig kommer man kunna äta sig mätt på massa fika. h3h3. nu ropar typ köket på mig eller nått.. höörsheej! :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte helt omöjligt att det blir så alltså ;) FYFAN vad skoj :D



PS. Jag kommer till Avesta imorgon!!! :D Hoppas vi ses!

2011-04-20 @ 23:06:52
URL: http://vandrariettregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0