I told you to be patient. I told you to be fine.

h3h3. Jag vet att folk har svårt att tro att jag har fullt upp, men det har jag. Även fast jag är arbetslös. Jag har ju mina underbart fina vänner jag vill spendera all min tid med, bästa som finns. I fredags var jag och Isabelle som sagt hos Annika, det var riktigt kul och vi fick till och med se norrsken för första gången!! I lördags kollade jag på handboll med Lisa, kekade lunch med henne osv. Utgång på kvällen och bakis dagen efter! TOPPEN HELG! Idag är det måndag och jag har varit med Linnéa och Lisa när dom tattuerade sig, gaaah va snyggt det blev. Nu gäller det att ta sig i kragen och boka tid till mig själv! Ska snart iväg och träna hade jag tänkt, kan behövas efter en helg som denna.. h3h3
lite små söt tjej sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0