On the stereo, listen as we go. Nothing's gonna stop me now.

Sitter och äter min kalkon macka efter en lååååång dag. Jag och Annika begav oss till Ikea i "morse" och handlade upp lite slantar vi hade "över", mycket trevligt och ikeas köttbullar är ju bara FÖR goda! På vägen hem var det också trevligt, åkte lite fel och så där men det hör ju till när man är på roadtrip (med Annika). När jag kom hem väntade mina små söta kusiner i huset, alltid lika kul. Spelade lite wii och jag blev sjuukligt pigg efter allt socker vi åt.. Nog om det, när klockan slog sju var det dags för träning, mina ben dog lite men nu sitter jag här. Nyduschad och trött! Men ska inte lägga mig än, måste vara uppe till 00:00 för då blir min kära Annika 20 år!! WIHO. I morgon ska jag bjuda henne på lunch innan hon far till stockholm. Jag vet, ibland är jag snäll. Nej oj va långt detta blev..
höörsheej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0