Still capture the minutes.

ÅH. Ibland önskar jag att jag gick i skolan.. Inte för att jag saknar lektionerna eller att gå upp tidigt eller nått sånt. Utan kontakten med alla. Man behövde inte anstränga sig ett dugg, bara gå till skolan och träffa alla. Nu där emot, shit det är ju ett heltids jobb. Man märker verkligen vilka som är ens vänner för livet. Det är inte bara dom man träffar varje dag, utan dom som man kanske träffar sällan men när man väl träffas så känns det som om man träffas varje dag, varje minut. Jag är så sjukt tacksam för mina vänner, jag vet att alla säger att dom har dom bästa vännerna. Men alltså seriöst, mina vänner, dom borde verkligen vara på 200kr sedeln!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0