That's the way I like it.

Sitter här nyduschad. Har precis färgat mitt hår. Det behövdes kan jag lova, nu slipper jag min berömda mössa. Lite sorgligt dock, gillar ju den. Dagen började tidigt i morse då min kära Håkis besökte svt1, alltså sötare människa finns verkligen inte. Stor handling med Linnéa stod sen på tur, det var ett äventyr isig kan jag lova. efter det åkte jag och min lilla moris upp till mormor, där kollade jag på pelle svanslös och lekte spiderman (inte med mormor, utan med mina små kusiner). Kvällen har bestått av allt möjligt konstigt, blir lätt konstiga saker när man är i sällskap av Annika&Linnéa. Jag undrar verkligen hur morgandagen kommer bli, eller det vet jag förresten. Det kommer bli en spårad-succé! (Y) h3h3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0