watch my back so i make sure you're right behind me as before.

Mhm. Igår var jag och moris i öret heeela dagen, kom hem sent på natten. Vi åkte omkring och handlade upp massa pengar och gjorde min systers lägenhet läcker. Jag fick till och med äta mat på MAX så jag levde livets glada dagar. Dock var jag inte lika lycklig på vägen hem, usch. Jag skrämmer alltid upp mig själv, tänker typ att det ska komma ut nånting läskigt och konstigt ur skogen osv.. Men vi kom hem levande, sån tur va. Idag har jag chillat med Susann, kekat pizza och kollat på film, precis som vi brukar. Awesome. Jag har fixat min toa också, så nu är den jätte läcker. Nu vill jag typ sitta och bajsa i evigheter. Jag förstår att ni antecknar det.. Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på huset fullt. Höörsheej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0