My whole life waiting for the right time.

Tiden går galet fort! Ser det på mina kusiner. Darius fyller snart 4, känns som att det var igår han föddes.. Fyra år har flugit förbi, sjukt. När jag skulle sova igår låg jag och tänkte på vad fan jag har gjort på dessa fyra år, ingenting. Först fick jag sjukt mycket ångest, men nu när jag sitter vid datan och kollar igenom alla bilder jag har så känner jag mig bara lycklig. Satan va mycket kul jag har gjort med min familj och mina underbara vänner. Mitt liv är fantastiskt, aldrig mer ångest!!
superfour <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Fan vad snygga vi var och vad roligt vi hade den kvällen. Och i skolan. Och på helgerna. Och på loven. love ya all, girlzz

2011-01-19 @ 18:53:49
Postat av: matilda

Ja den tiden var fan bäst! VI alla är bäst. ÅH JAG ÄLSKAR ER ALLA

2011-01-19 @ 22:42:58
URL: http://augustihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0