Vi kunde ha den bästa tiden i våra liv, men jag tror inte att vi lever så länge till.

Gårdagens bravader var awesome. Hade mycket trevligt hos Julia med paj och alkohol, krogen visade sig faktiskt också bli en hitt. Det tackar vi för! Idag har man mått som man förtjänar, bara tagit det lugnt med Annika. Kom nyss hem från Julia där vi sa farväl, usch hatar verkligen sånt. Men snart kommer hon hem igen, det gör alla mina fina vänner när jag tänker efter! :) Nu ska jag ta min kalla cola och lägga mig i sängen och kolla på Svensson Svensson (Y) I morgon är en ny dag.
höörsheej :*
jag och julia, Stockholm 2008.

Kommentarer
Postat av: linnea

åh, den är så fiiin.

jag tycker att du ska lägga upp den söta bilden på mig och robin som du knäppte i osmras ochskriva att du saknar oss. sen undrar vi om vi kanske kan leka i helgen, men du kommer väl banga ur som vanligt :D

2011-01-31 @ 16:26:24
URL: http://linneafl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0