Det står ju skrivet i bibeln man vänder andra kinden till, håller käft och håller tillbaks.

varför kan jag aldrig lyckas med att gå upp i tid? idag låg jag kvar i sängen och råkade somna om så jag vaknade halv2.. bra matilda halva dagen borta. Kom nyss ut ur duchen så ska klä på mig och städa upp på mitt rum. Sen antar jag att jag ska hjälpa min lilla moris med vad hon ska ha på sig ikväll.. Alla går visst ut den här helgen. Inte jag, jag är duktig. Dock ska jag vara så sjukt mycket sämre nästa helg, wiho! Nej nu ska jag mig i kragen och fixa allt. Höörsheej :*

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaa, du får göra de sen hihi ;p

Men bo hemma ett tag till fan! man vet inte hur bra man har de egentligen haha :D

2011-03-12 @ 19:41:10
URL: http://eevelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0