I can be your hero, baby.

Ligger i min otroligt sköna säng och kollar på Big Brother för tillfället. Martin sitter i bar överkropp och jag klagar absolut inte. Magen är mätt också. Min kusin ringde och frågade ifall jag ville dela på en pizza, det säger man ju inte dirket nej till. Blev lite tvspel med Oscar&Samuel också, jag blir bara bättre och bättre! Tidigare satt jag vid datan och spanade in lite läckra lägenheter i våran fina huvudstad, dit ska jag banne mig flytta! Sen ringde min moster och ville ha barnvakt till pluttarna. blev kvar där ganska länge, fikade och dampade loss med mina små älsklingar.  Haha ja det är väl ungefär så min intressanta dag har sett ut.. höörsheej :*
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is, while you're in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0