Life is life.

yes. nu kan jag säga att jag sett sällskapsresan eller halva iallafall.. men vad kan man förvänta sig när man blir väckt vid 7? har umgåts med många av mina fina vänner idag, fikade på stan och gick o kollade lite på byn. köpte en till present till pappi som fyllde år igår så nu är jag nästan lite fattig. sen iväg till gymmet med jullangullan, får ju inte gymma på en vecka nu eftersom att jag ska tatuera mig i morgon wihoo. gick och pussade lite på mina älskade kusiner en sväng också, myys. har jag pluggat massa idag och är nu redo för sängen, men först lite Criminal Minds. höörsheej :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste slänga upp en bild på tatueringen sen :D hihi!

2011-10-07 @ 13:15:21
URL: http://twitter.com/edimblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0